lasery po roce

Ota Herm ota na herm.cz
Pátek Leden 13 16:26:24 CET 2023

Pane Labaji, já jsem za Vaše rady a zkušenosti velice vděčný. S cenou je to
ale velmi subjektivní. Pěkný laser mi přinese mnohem víc radosti, než např.
jeden audit, co teď musím řešit kvůli významnému zákazníkovi. Už teď mě
stál mnohem víc, splněno ještě zdaleka nemám. Pokud laser vydrží alespoň
pár desítek hodin, tak mě určitě potěší víc. Mohl bych to samozřejmě stavět
z dílů za zlomek ceny, ale to bych musel zanedbávat starší hračky.

Nezávislé řízení diod určitě prověřím. Ale rozebírat jí určitě v plánu
nemám, toho bych mohl dost litovat.

Ohledně filtrace... přes kryt se budu koukat jen za provozu, jinak bych ho
zvednul... Regulátor snad má vstup pro stop tlačítko, tak se nabízí tam dát
mikrospínače a kontrolovat, že kryt je dole.

Teď mám spíš dilema, jaké brýle. Můžete prozradit, jaké používáte vy?

Z Brna je to ke mě trochu dálka, ale jinak návštěvy ve své garáži přijímám
rád. Třeba to spojíte s nějakou jinou cestou. Ale varuji předem, že zatím
je to opravde především garáž/sklad a v dílnu se teprve pomalu mění.

Děkuji a krásný víkend!
Ota