Re: [OT] zásilkovna do auta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 13 12:59:29 CET 2023

To ano, takto mluví marketing o pozitivním scénáři.
Já se spíš koukám na okrajové situace. V tomto konkrétním příkladu jde o
levou stranu "kurýr -> centrála". Tam spatřuji jisté obavy. Co si tak
pamatuji o zabezpečení těch kurýrských handheld zařízení, tak to
nepodléhalo zrovna vysokým standardům. Spíš to je tak, že kdo dokáže
uplácat aplikaci, ten je zvolen jednookým králem mezi slepými.