Re: [OT] zásilkovna do auta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 22:49:27 CET 2023

To v tom popisu pisou, ze je to vicevrstve, tj. zasilkovna ma osefovano,
ze kuryr auto otevre jen jednou a jen kdyz u nej stoji.
A to api je pak kuryr -> centrala -> Skoda -> auto, tj. ta vlastni
odemykaci zprava prijde jen ze Skodovky, ktera ma nastavenou nejakou
uroven 'duvery' se zasilkovnou. Dtto uzivatel a zasilkovna maji taky
nejakou duveru, kterou zakaznik udeli pri registraci. Tj. tam nikde
nedochazi k prikazu "jsem kuryr, odemkni mi tudle skodovku".

Tyhle systemy uz funguji i jinde - napr. Mercedes ma taky nejakou
aplikaci na 'digitalni klic' a umoznuje ten klic pujcovat mezi uzivateli
(nejak).
J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>