Re: [OT] zásilkovna do auta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 13 13:09:15 CET 2023

Jake obavy? Pokud neduverujete spolecnosti Zasilkovna, tak jim proste
nedate svoleni na odemceni vaseho auta a hezky pujdete k Zboxu (nebo
jakkoli jinak). Pak se muzou vsichni kuryri a jejich (domnele)
nezabezpecena zarizeni postavit na hlavu.

Ano, idealni by bylo, kdyby Zasilkovna (i Skodovka) zverejnili nezavisly
audit te bezpecnosti. Na druhou stranu je zrejme, ze se to nestane (uz
jen kvuli penezum, ktere by museli investovat navic, kvuli par rypalum,
kteri neumi ocenit, ze se stanou "pionyry nove technologie" :-) )

J.