Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 11 11:18:13 CET 2023

Samozřejmě existují emulátory a mám je v telefonu i na PC, ale kus
elektroniky v ruce nebo na stole to fakt není. No a speciální fuknce
samozřejmě má - LED displej, vrčení motorku při načítání magnetického
štítku, spoustu neduhů stáří a tak :)
Jde jen o ten pocit - je to něco jako mít doma na Vánoce ozdobenou dřevěnou
jedli z lesa, nebo umělohmotný odpad z nákupáku.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 11, 2023 10:55 AM
Subject: Re: Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Hloupý dotaz od někoho, kdo používá jen kalkulačku ve Windows, nebo na
mobilu:

Ta TI-58/59 má nějaké speciální funkce, že za ní není nějaká moderní
náhrada, nejlépe apka na telefon?

40 let fungující kalkulačka, to už by se vyplatilo ji (pečlivě zabalit,
uklidit a za dalších 10+ let) draho prodat:-) Určitě do ní nezasahovat,
to budoucí historickou hodnotu nevratně degraduje.

PH