Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Leden 11 13:45:53 CET 2023

Ono to má své místo na slunci. Například na mikrovlnce je to celé zlaté. Jak je to jedna fólie odolná šmudlání hadrem, tak je to bezva. Nedrží se v tom špína a když se na to nalepí nějaká, tak to vezmeš hadrem a vodou a jedeš dál.

Někdy jsem dělal tohle:
http://mcu.cz/print.php?news.3840
... a není to moc posun kupředu. Právě naopak. Tím jak má tlačítko ostře vymezený hmatník, tak brzo začne ta fólie ten hmatník kopírovat a protrhne se.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 1. 2023 21:06:32
Předmět: Re: Promackavaci plechy do klavesnice - PCB layout

Jinak ještě něco s těmi domečky. To jsem dělal a fungovalo to hned napoprvé. Ale nejakym extra zetezovym testem jsem to nepodroboval. Nicméně stejně by tam byly lepsi klasické spínače neco jako MX... Je to spíš taková nouzovka. Dlouho se to ergonomicky používat nedá.
https://www.8bity.cz/replika-mk14/mk14-second-prototype/