Invertor IT-PS1 Pro

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pondělí Leden 9 20:15:29 CET 2023

Mám celkem dobré, byť velmi levné, zvětšovací brýle. Samozřejmě s
mikroskopem se to asi srovnat nedá, ale obvykle tím vše přečtu. Ostatní
prvky na desce jsou takto dobře čitelné. Ještě lepší čitelnost je s
makro foťákem na mobilu se zapnutým světlem. Na tom jediném brouku té
desky prostě nic vidět není. Není tam vidět ani lak, který by nápis
překrýval a ani zabroušení. Takže pokud tam nápis někdy byl, je možné,
že je umyt nebo odleptán. Pomocí prostředků, které mám, jsem zatím
nezaregistroval ani nádech toho, že by tam mohlo něco být, ale netvrdím,
že by mikroskop nemohl vidět více. Na jiné desce (desce displeje) je
naproti tomu zcela zjevné odbroušení.

EH