Re: Odbočka z kabelu od baterky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 3 17:21:51 CET 2023

Tak část už dorazila, takže kdyby někdo řešil podobnej problém:

1 AF měl pravdu, svítí extra málo, opravdu mě překvapilo, jak strašně
moc málo. Ne, tohle neposvítí, ani viditelnost nezvýší.
A taky je k němu takovej ultratenkej montážní plíšek, snad 0,2 mm:-)

4 je takový průměrný světlo na kolo, celkem by šlo používat, třeba i ty
2 ks najednou. Uvnitř je DPS, která může obsahovat nějaký měnič, v téhle
verzi je osazen jen 1 odpor. Což je pro mě dobře, kdybych to chtěl
regulovat.
Hezký je řešení se společným odlitkem TIR optiky pro všech 6 LEDek.
Uvnitř je tedy pokračování montážního plíšku, na něj ledabyle doléhá
plíšek nalepený na spodní straně DPS, na ní LEDky a odpor a na DPS sedí
TIR odlitek, jeho vnější strana je vnější povrch světla.
Waterproof bych tomu úplně nevěřil, ale asi to půjde doutěsnit, kdyby
zatejkalo.
Montážní plíšek taky dost tenkej, ale mnohem silnější než 1. Má ale
pevnou pozici, takže bez dalšího přípravku nejde štelovat vertikální
směr, teda kromě násilného ohnutí.

PH