Invertor IT-PS1 Pro

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Leden 7 21:49:00 CET 2023

Asi bych zkusil to oznaceni z toho cipu precist. Kdysi jsem si myslel, ze u
spousty veci jsou ty cisla smazana, zalita do izolacni hmoty a ze s tim
nehnu. Pak jsem si udelal radost, resp. nutnost, clovek starne a poridil si
celkem primitivni mikroskop pro opravy a zmenil jsem názor. Mam celkem
primitivni AD208 a je to o necem jinem. Dost (video)recenzi o těchto ci
podobnych  konci ve smyslu - byl jsem blby, ze jsem si jej neporidil drive.
Pridavam se. Lupa je sice dobra, ale kromne pohodlnosti a zaznamu ty
mikroskopy mají doresenou jednu podstanou věc - osvetleni. Mel jsem tu desku
z Bobcatu, dost dlouho to bylo na prohru. Pak jsem na to posvitil z toho
spravneho uhlu a bingo. Takze vezmi nejakou vykonou LED baterku, spis typu
ukazovátko pro posviceni do diry nez s velky uhlem sviceni a zkus co uvidis.
To "bingo" bylo dost blbnuti, ale ted uz aspon tusim jak na to.

Radek (benedikt2hw.cz)