OT: ulozto.cz , vylepseni vyhledavani ?!?!

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Leden 9 15:13:32 CET 2023

On 09.01.2023 14:38, David Obdrzalek wrote:
> Jinak že něco funguje nebo nefunguje na staré nebo nové takové nebo makové
> platformě, mě nechává klidným. Už dávno webové stránky nejsou obsah poslaný v jasně
> definované jednoduché formě k jednoduchému zobrazení na straně klienta, ale kdovíco,
> co se u klienta nějak sežvejkává, přičemž každý prohlížeč žvejká jinak a navíc něco
> sežvejká a něco ne. Tak holt někde něco jde a někde ne.
Mno, jsou jen tri relevantni engine - Blink, WebKit a Gecko. Z hlediska
'pokryti' trhu je relevantni prakticky jen Blink - Chrome, Edge, Opera,
a nektere mobilni prohlizece.
Setkat se tedy se situaci, kdy neco nekde v nejakem prohlizeci nejede,
to musi byt pomerne raritni - ja treba bezim na FF a vsechny 'nebezi to'
problemy jsou zpusobene moji vlastni konfiguraci, kde mam trochu
striktne pozakazovany reklamy, cookies dialogy a tak.

https://gs.statcounter.com/browser-market-share/desktop/europe

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>