Jak na kamerovani padu soucastek

Neděle Leden 8 10:20:54 CET 2023

Hraju si s osazovackou OpenPNP a je zajimave, jak blbe se nasvecujou a
kamerou snimaji nektere plosky.

Pokud jde o bezna pouzdra s SMD nozickama nebo R,C, tak je to v pohode,
odrazivost je dobra a pady jsou krasne videt.

Uz jsem potkal 2 pouzdra QFN, kde byly plosky velmi hladke - asi
galvanicky pokovene nebo dokonce zlate. Kamera ma osvetlovaci krouzek s
cervenymi diodami ktere jsou orientovany kolmo nahoru a kamera v tomto
pripade pady vidi velmi nevyrazne, nepouzitelne pro vyhodnoceni - asi se
svetlo odrazi nekam jinam nez do objektivu... Problem je s pozadim,
tryska je matne cerna ale je videt vic - svetlejsi. Asi by bylo lepsi
bile osvetleni a ta zelena tryska, to by se dala filtrovat barva ale
kameru by to mozna zahltilo.

Stejne chci udelat nejake poradne trychtyrove svetlo ale pomuze to? Ma
vliv barva osvetleni?  Co jsem si hral s mobilem a svicenim ruznymi
svetly, tak bych rekl, ze ani ne.  Jak se zjisti optimalni uhel a
vzdalenost trychtyre?

Nebo by pomohlo infra? (to by ale chtelo asi jinou kameru)