OT: ulozto.cz , vylepseni vyhledavani ?!?!

Pondělí Leden 9 14:38:12 CET 2023

Pamatuju. To jsou dvě různý věci. Jednak obecně vyhledávač vs. starý/jiný prohlížeč,
a pak změna na uloz.to.

Jak _já_ tomu rozumím: zrušili vlastní vyhledávač, aby na ně nedosáhli právníci
kvůli poskytování copyrightovaných věcí (což snad umožňuje ta novela, platná teď od
5.1., do té doby za to snad byl zodpovědný pouze uploader, teď nějak i
provozovatel).
A to s vyhledávači je takhle podle mě proto, že aby si nemohl majitel vyhledávače Y
stěžovat, že jediný nabízený je prohledávač X, tak tam jsou na výběr čtyři. Ten gozo
je zajímavý tím, že je dost netradiční, čili mi tak trochu vrtá hlavou, proč zrovna
ten. Jestli by se třeba nedal nějak přimět, aby dělal obdobnou službu, jako dřív ten
interní vyhledávač (např. filtry, řazení, kompaktní tabulkové zobrazení, podobné
výsledky)? Výsledky z těch vyhledávačů se mi tak, jak to je defaultně udělané, jeví
dost naprd. U těch tří běžných si jsem dost jistej, že snadno nejde původní
funkčnosti dosáhnout, ale ten Gozo, nevím, možná??

Jinak že něco funguje nebo nefunguje na staré nebo nové takové nebo makové
platformě, mě nechává klidným. Už dávno webové stránky nejsou obsah poslaný v jasně
definované jednoduché formě k jednoduchému zobrazení na straně klienta, ale kdovíco,
co se u klienta nějak sežvejkává, přičemž každý prohlížeč žvejká jinak a navíc něco
sežvejká a něco ne. Tak holt někde něco jde a někde ne.

D.O.

PS Volba vyhledavače by měla být pomocí kliknutí na jeho ikonku na začátku
editovacího pole, ale jestli to v nějakém prohlížeči nefunguje ... viz poslední
odstavec ;-)