OT: ulozto.cz , vylepseni vyhledavani ?!?!

d.petr d.petr na post.cz
Sobota Leden 7 21:37:57 CET 2023

Pamatujete na 90. léta a nápisy "tento web je optimalizován pro MSIE"? Po asi 15 normálních letech se historie začala opakovat, akorát tenkrát ty weby měly zpravidla jen kosmetické vady, dneska tam není to varování a weby prostě nefungují.
Mám aktuální verzi OS a verzi prohlížeče z konce září 2022. Ale vývojově je prohlížeč starší, nepatří do divoké trojky a mám zakázané skripty googla.
Kdo nechce udělat standardní web, není hoden, abych s jeho pokusnou zmršeninou ztrácel čas.
P.