Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Leden 9 13:16:00 CET 2023

Asi budu hnidopich. Ale mozna mne nekdo vyvede z omylu.
Kouknul jsem zrychlene na videa a preletnut okem technicke parametry.

A mam par puntickarskych dotazu:
1) 105m^3/h >> 29.16l/s
pri DN~150 (1.77dm^2/2smery)>> ~33m/s
Podle mne je tech 52dB hodne optimistickych

2) To jako pri tech 33m/s stihne ta jednoducha Cu harmonika predavat teplo?

3) Absence filtru-jen jednoducha sitka. Jak to bude vypadat po 1/2roce v te
Cu trubce, co ucinnost.

4) Na mobilu je krasne demo super ucinnosti
mame pro zjednoduseni plus/minus stejne prutoky In/Out
Inlet 24.5stC  <- 4.2stC   delta 20.3stC
Outlet 26.3stC -> 19.6stC  delta 6.7stC
Kde se bere energie pro ohrev venkovniho vzduchu?

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.