Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Leden 9 11:55:15 CET 2023

Zdá se že jsou i protiproudé do díry vezdi.
https://www.pranacz.cz/
Lubor

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 09.01.2023 09:48
> Předmět: Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

me se tento princip libi hlavne/prave jen u techto pidi rekuperacnich
 jednotek, kde je k dispozici jen sila zdi a vlastne zadny prostor.
 nekde jsem snad cetl, ze tento princip zachovava snad i cast vlhkosti,
 ktera se take akumuluje a vraci zpet. ale jestli konkretne u tohoto
 vyrobce, to jsem nehledal.
 tam kde je dostatek mista a penez na kompletni vzduchotechniku, bude
 bezny protiproudy vymenik vyhodnejsi.
 t.