Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 9 09:48:18 CET 2023

me se tento princip libi hlavne/prave jen u techto pidi rekuperacnich
jednotek, kde je k dispozici jen sila zdi a vlastne zadny prostor.
nekde jsem snad cetl, ze tento princip zachovava snad i cast vlhkosti,
ktera se take akumuluje a vraci zpet. ale jestli konkretne u tohoto
vyrobce, to jsem nehledal.
tam kde je dostatek mista a penez na kompletni vzduchotechniku, bude
bezny protiproudy vymenik vyhodnejsi.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65