Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 9 09:37:08 CET 2023

Popravdě tomuto principu moc nevěřím a asi bych si ho bez předchozího
osahání nekoupil.
To nějaký protiproudý tepelný výměník na mě působí důvěryhodněji.
Rozdíly teplot asi po většinu času nebudou nějak extra vysoké.
Tak mi do toho nějaká akumulace nějak neštimuje.

PL