Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 7 12:58:59 CET 2023

Díky.
Jasně, ohřátí vzduchu sníží relativní vlhkost.
Ale právě jde o to o kolik.
Třeba teď aktuálně mám doma teplotu 20C a relativní vlhkost 43%. Venku
je teplota 7C a relativní vlhkost 92%.
Snížím doma vlhkost vyvětráním nebo ne?

Je třeba přepočítat venkovní relativní vlhkost na absolutní, a pak zase
zpět na relativní pro vnitřní teplotu.
No a to bych si právě představoval, že nějaká jednoduchá aplikace na
mobilu bude dělat.
Pokud by se navázala i na on-line data z yr.no nebo chmi.cz, tak by to
mohl být i úplný automat.

PL