Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

balu balu na k-net.fr
Sobota Leden 7 13:26:25 CET 2023

urcite sa pri troche hladania najdu vzorce. Ked sa len rychlo pozrem do
tabulky https://en.wikipedia.org/wiki/Humidity

tak pre 7C a 92% vlhkost je vo vzduchu povedzme 8g/m^3 vody. Ak dobre
vyvetrate, tento vzduch vymeni ten stary v izbe, stale v nom bude tych
8g/^3 vody, po ohriati na 23C toto mnozstvo dosiahne relativnu vlhkost
blizku 40%.

Tabulka je okrokovana po 5C a 10%, ale princip asi chapeme, cez
absolutnu vlhkost. Ked sa najdu vztahy, tak aplikacia sa len dokodi :-)

b.