Re: [OT] Přepočet relativní vlhkosti vzduchu podle teploty

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 7 12:23:52 CET 2023

Určitě na to bud eexistovat nějaký webový počítátko.
Nebo si uložit ňákej graf. Ten má výhodu, že se nic nemusí zadávat,
stačí se jen kouknout.

Ale na otázku odpovím rovnou: Vyvětrání vlhkost sníží, pokud se ten
vzduch potom ohřeje, nebo zvýší, pokud se vzduch potom ochladí.

PH