Re: [OT] levoruká myš

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Leden 6 22:42:13 CET 2023

Zdravím,
já jsem levák, ale myš mám standardně na pravo jako pravák, nepřijde mi
to nějak divné.
Asi je to dáno tím, že jsem se s prvním PC víceméně potkal na střední
škole, kde bylo vše pravoruké, tak jsem se asi přizpůsobil. nůž a
vidličku držím také jako pravák, lžíci i tužku v levé, levá je ta
šikovnější :-)

Libor