[OT] mojedane.cz

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 6 15:08:36 CET 2023

Ahoj,

nevím, kde jinde bych se zeptal a tady je dost lidí, se zkušenostmi se
státní zprávou.
Potřebuji udělat nějakou změnu v domovní dani. Stát mi nabízí, že se
mohu bankovní identitou přihlásit na portál mojedane.cz a tam to
zaklikat. Trochu mne děsí, že používají slovo "daňová informační
SCHRÁNKA". Vzhledem k tomu, že některé města ráda mění ty své daňové
indexy (IMHO častěji než je zdrávo), tak bych nerad, aby se finančák
rozhodl, že mi bude posílat informace do nějaké schránky a bude
očekávat, že si je tam vyzvednu, nebo snad že jí budu pravidelně hlídat.

Netušíte, jestli lze odeslat přiznání, ale zároveň očekávat odpověď "po
staru"?

Díky