[OT] mojedane.cz

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Leden 6 15:47:26 CET 2023

Já se přihlašuju přes datovou schránku, byť bych se mohl přihlásit i přes
banku a Identitu občana. U notifikací jde nastavit přeposílání na mail, ale
jakákoliv informace od FU mně chodí normálně do datové schránky, notifikace
jsou pouze pro upozornění na termín daní a podobně, to určitě není ono. Já
tam nic jako daňovou informační schránku nevidím, vidím tam akorát podané
daně a přeplatky/nedoplatky na daních. Nebo je to tím, že ke komunikaci
používám datovku a ten portál to ví...

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Friday, January 6, 2023 3:09 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] mojedane.cz

Ahoj,

nevím, kde jinde bych se zeptal a tady je dost lidí, se zkušenostmi se
státní zprávou.
Potřebuji udělat nějakou změnu v domovní dani. Stát mi nabízí, že se mohu
bankovní identitou přihlásit na portál mojedane.cz a tam to zaklikat. Trochu
mne děsí, že používají slovo "daňová informační SCHRÁNKA". Vzhledem k tomu,
že některé města ráda mění ty své daňové indexy (IMHO častěji než je
zdrávo), tak bych nerad, aby se finančák rozhodl, že mi bude posílat
informace do nějaké schránky a bude očekávat, že si je tam vyzvednu, nebo
snad že jí budu pravidelně hlídat.

Netušíte, jestli lze odeslat přiznání, ale zároveň očekávat odpověď "po
staru"?

Díky