[OT] mojedane.cz

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Leden 6 16:13:35 CET 2023

Daňová informační schránka je systém, který eviduje pohyby na daňových
účtech (má dáti - dal), přiznání, platby a veškerou korespondenci s
finančním úřadem. Ne ty zprávy, ale jejich přehled. Nenahrazuje písemnou
komunikaci, je to spíš takový příjemný přehled všech různých daní,
jejich plateb atd. Super to je v okamžiku, kdy dlužíš a pak ti to
sleduje i různá vyměřená penále, úroky apod.

V původní verzi to funguje minimálně 15 let, nedávno to přemigrovali na
DIS+, ale to je přechod (DIS -> DIS+) v podstatě stejný jako přechod EPO
-> mojedane. Interně to má stejnou databázi (tuším od IBM), má to jen
modernější ksicht.

Z aktivované DIS nevyplývají žádné zvláštní povinnosti ani závazky.

Omluvte malou přílohu.
Omlouvám se i za OT absolutně mimo téma konference.

Standa