RE: [OT] levoruká myš

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Leden 6 13:26:02 CET 2023

Já jsem naopak pravák, ale kvůli problémům s karpály jsem nějakou dobu
nemohl používat pravou ruku. Nakonec se to ustálilo ve stavu, kdy doma mám
ergonomickou myš na pravou ruku a v práci běžnou myš na levou ruku. Na ní
mám prohozená tlačítka pro leváka. Zvykl jsem si na to celkem dobře a obě
zápěstí jsou zatížená rovnoměrně...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Friday, January 6, 2023 1:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] levoruká myš

Jsem levak (takovy nalevacku, priboruji standardne, striham pravou), ale
neprohodil jsem, je to strasne matouci. Mys mam vlevo a drzim ji do
krize, mackam ukazovakem.

Offtopic: sehnat "rovnou" mys, ktera vypada jak mys a ma 5 symetricky
rozlozenych tlacitek, to je naprosto nemozne, i rovne myse maji
dodatecna tlacitka na jedne, te spatne, strane.
J.