Re: [OT] levoruká myš

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 6 13:15:28 CET 2023

Jsem levak (takovy nalevacku, priboruji standardne, striham pravou), ale
neprohodil jsem, je to strasne matouci. Mys mam vlevo a drzim ji do
krize, mackam ukazovakem.

Offtopic: sehnat "rovnou" mys, ktera vypada jak mys a ma 5 symetricky
rozlozenych tlacitek, to je naprosto nemozne, i rovne myse maji
dodatecna tlacitka na jedne, te spatne, strane.
J.