Re: [OT] levoruká myš

AZE aze na seznam.cz
Pátek Leden 6 23:38:07 CET 2023

K těm karpálům. Před časem jsem mne s tím obvoďák poslal na neurologii a
doktorka pak na elektromyografii. Nešlo jen o karpály. Předtím doporučovala
operaci, což jsem odmítl. Po této akci, kdy vám do rukou pouštějí docela
silné proudové impulzy a měří se odezvy svalů, jsem zjistil, že se mi to
zlepšilo. To jsem pozoroval hned po opuštění ordinace.
Na ali jsem koupil toto
https://www.aliexpress.com/item/4000324739688.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.423.7ca71802AYz7Vd
Po řadě pokusů s různým nastavením jsem se problémů zcela zbavil. Informoval
jsem o tomto experimentu neuroložku, ukázal jsem jí to a hned chtěla odkaz
:) Z toho lezou různé napěťové průběhy cca kolem 100V, dá se to nastavit.
Zajímavé je to, že ty pulzy jsou DC, jedna elektroda je +, druhá -,
nikde se o tom nepíše, ale funguje to.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Zdenek
Sent: Friday, January 06, 2023 1:26 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] levoruká myš

Já jsem naopak pravák, ale kvůli problémům s karpály jsem nějakou dobu
nemohl používat pravou ruku. Nakonec se to ustálilo ve stavu, kdy doma mám
ergonomickou myš na pravou ruku a v práci běžnou myš na levou ruku. Na ní
mám prohozená tlačítka pro leváka. Zvykl jsem si na to celkem dobře a obě
zápěstí jsou zatížená rovnoměrně...