Re: 3D kvíz

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 4 18:04:33 CET 2023

Dnes jsem dělal finanční poradenství slečně dceři (čti: byl jsem v
obchodě, kterému nerozumím a zaplatil jsem útratu).
A byli jsme v obchodě stoklasa. Tam mi ukazovala oddělení "skleněných
baněk". Možná tam najdeš co hledáš. Bylo tam spoustu různě tvarovaných
kulatých až lahvových předmětů. Materiálově to bylo pestré - sklo, vrdé
plexi až měkké fóliové plasty. Prý je to určené ke zdobení malováním,
nebo se dovnitř dělají obrazce z barevného písku. Chtěl jsem se zeptat,
jestli mají i lahev na stavbu lodi, ale pak jsem si řek, že to nebudu
riskovat.