Re: 3D kvíz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 4 04:08:45 CET 2023

S nafukováním a tvarováním PETek jsem si kdysi hrál.
Pokud by to mělo mít aspoň nějakou šanci na úspěch, tak by se to asi muselo
zahřívat v komoře. Nikoli jen lokálním proudem horkovzduchu.

Ten tenký materiál nemá žádnou tepelnou setrvačnost. Tak když to na
jedné straně
zahřejete, na opačné už je to zase studené. Sice je teplý vzduch
vevnitř, ale je to málo.
Tak možná strčit do vyhřáté trouby, a až tam pak opatrně nafukovat.

PL