OT: PC sw pro prehravani audioknih, hlavne zalozky .. ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 3 13:28:33 CET 2023

jen bych rad doplnil vysledek hledani vhodneho prehravace.
nakonec jsem nainstaloval zde doporucovany "Foobar2000 player". nejen,
ze funguje to pamatovani posledni mista prehravani, ale jako bonus
dokonce i pouziti externich tlacitek na klavesnici pc,
stop/dopredu/dozadu, at jsem aktualne v jakemkoliv okne win10 a dokonce
i na mojich bluetooth sluchatkach sony WH-1000XM3 gesta ovladani, co
fungovali jen s mobilem. reklo by se 3 mouchy jednou ranou :-)
jeste jednou diky za tip.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65