Invertor IT-PS1 Pro

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Leden 3 16:33:47 CET 2023

Dobrý den a vše nejlepší do nového roku,

mám na stole nefunkční měnič Mensela IT-PS1 Pro. Jde o 6kW měnič
24VDC/230VAC.
Uvnitř je 5 paralelně zapojených DC/DC měničů, které mají vyrábět
stejnosměrné napětí, ze kterého se následně má vyrobit výstupní
střídavé. Tyto měniče jsou řízeny ze samostatného modulu, o kterém se
domnívám, že by mohl být vadný. Jeho hlavní obvod je však bez popisu. Je
na něm ještě driver, který ovládá 4 polomůstky pro mosfety v měničích.
Do tohoto molulu je přivedeno 24V (vstupní), pak ještě 14V (z něj se
budí ty mosfety) a napětí z pomocného vinutí jednoho z traf. Na vstupu
driveru jsem se ničeho nedoměřil a tak se domnívám, že může být problém
v tom řídícím obvodu. Jenže nevím, co je to zač. Předpokládám, že
generátor sinu má naběhnout, až když má na vstupu správné napětí, ale je
v něm také brouk bez popisu a tak toho už asi moc nezjistím.
Nevíte někdo čistě náhodou, co by tam mělo či mohlo být?

Díky EH