Proudova sonda

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 3 02:46:07 CET 2023

Já teda doufám, že už ani číňan neche měřit výkon jako Ief * Uef * cos ...

Už poněkud dávno se měří prostě integrál z u*i, buď obojí synchronně
vzorkováno, nebo analogově násobeno před vzorkováním. A je celkem jasné,
že pokud u je sinus 50,01 Hz + pár sudých harmonických a i je sin z
třeba 48,73 Hz + pár lichých harmonických, tak integrál z u*i bude
ledascos:-)

PH