Proudova sonda

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 2 18:27:49 CET 2023

Mám menic Victron 12/230 500VA. Je tam veliký toroid. Ve specifikacích píši
"pure sinus".

https://www.conrad.cz/p/victron-energy-menic-napeti-phoenix-12500-500-w-12-vdc-230-vac-1666876

Na něj mám napojen světelný okruh, který si prepinam menic/ČEZ. A tím
Shelly EM bych rád měřil to co ten menic dodá do světelného okruhu. Pokud
měřím cokoli na straně "ČEZ" tak to funguje v pořádku. Shelly EM je napájen
na straně "ČEZ".

Nejspíš to bude asi tak, že to opravdu meri v pořádku tam kde je Shelly EM
napájený. Mohl bych měřit i DC co jde do menice, ale to asi Shelly EM neumí
(ve specifikacích to neni). Nicméně jsem viděl, že jiným výrobkem Shelly
někdo DC meri.