Proudova sonda

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Leden 2 17:25:35 CET 2023

Nevidím důvod, proč by to muselo být na stejné fázi, je to v podstatě
trafo. Proč by to muselo být na stejné fázi? Ten důvod proč to ukazuje
nesmysly bych spíše přisuzoval spínanému zdroji a nesinusovému průběhu
proudu. To shelly asi nebudu mít příliš dokonalé měření a předpokládá
sinusový průběh proudu.

Libor