Re: Zkušenost s modulem Bluetooth (Hadex M424D)

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Leden 1 15:42:03 CET 2023

Oba blututy sa dohodnu na kodeku, ktory podporuju. mp3 sa tam neposiela, ani flac. Ak chcete kvalitnejsi zvul, hladajte nieco s aptX alebo LDAC, LDHC, AAC. Moduly s aptX sa daju kupit v cine za trochu penazi viac ako SBC. Ten modul pravdepodobne podporuje len SBC. Pri prehravani napr na mojom Samsungu viem   developer tools pozriet ake kodeky podporuje mobil a mozem prepinat kodeky, ako iny mobil neviem.

Dňa 31. decembra 2022 23:47:59 SEČ používateľ "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal: