Re: Zkušenost s modulem Bluetooth (Hadex M424D)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 1 16:32:03 CET 2023

Jestli to dobře chápu, tak Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)
umožňuje použití kodeku MP3, který v praxi znamená, že je možné poslat
mp3 stream bez dekódování a re-kódování (zahrnuje AAC a ATRAC). Maximum,
co je možné na A2DP protlačit je 728 kbit/s (CD je cca 1400 kbit/s)

Takže pokud je něco pravdy na tom, co píšou, tak možná ten modul
podporuje A2DP/MP3. Ale možná to jsou jen slova, která tam někdo napsal,
protože to zní cool. (podle zkratek co jsou okolo toho MP3 bych tomu moc
nedával).

Tady je docela hezké psaní:
https://www.howtogeek.com/338750/whats-the-difference-between-bluetooth-a2dp-and-aptx/