Re: Zkušenost s modulem Bluetooth (Hadex M424D)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 1 15:06:02 CET 2023

Ahoj,

To MH na začátku jména čipu znamená MH-ET LIVE. To je čínský výrobce
progresivních technologií a tak podobně.
Každopádně mají na webu něco jako fórum. A tam se dá třeba dočíst, že
modul rád uspává a když usne, tak už se nedá probudit. Navíc nemá žádné
rozhraní, kterým by jsi mu řekl, že se má s někým pokusit párovat.
Třeba se dočteš něco dalšího:
https://forum.mhetlive.com/topic/50/mh-mx8-wireless-bluetooth-blt-4-2-mp3-audio-receiver-board/11