Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 27 14:11:54 CET 2023

On Mon, 27 Feb 2023, M. wrote:

> Fatalne zlyhanie sa udialo takto:
>
> 1. Porucha (skrat) na zariadeni s jednym zdrojom, vypnuty istic 1. okruhu.
>
> 2. Power switch po vypadku automaticky prehodil napajaci okruh.
>
> 3. Skrat na zariadeni s jednym zdrojom, vypnuty istic 2. okruhu.
>
> 4. Vsetky servery s dual-power a vsetky zariadenia zapojene na uvedene istice
> nemali napajanie.
>
> Zaver :
>
> Ak by nebol pouzity power switch, problem by bol iba na casti systemu,
> servery by bezali. Takto spadol uplne cely system.

Ano to je dobry postreh ze vadne jednozdrojove zarizeni pak muze zrusit
napajeni v obou okruzich. Ja to tedy chci pro napajeni pouze jednozdrojovych
zarizeni, takze tam je to asi jedno.

Jen bych se chtel zeptat na Vami popisovanou situaci - to prepinani
zajistoval nejaky profi power switch ? Myslel jsem ze tyhle profi
zarizeni maji ochranu proti pretizeni na vystupech aby jeden zkratovany
vystup neohrozil ty ostatni vystupy.. Ze ty dlouhe penize se plati prave
za tohle.