Automaticka prepinaci krabice dvou napajeni 230V~

M. milger na pobox.sk
Pondělí Únor 27 14:43:56 CET 2023

Zdravim,

priklad fatalneho zlyhania mam od jedneho zakaznika (cca 15r. dozadu).
Prevadzkuje 10ky-100ky serverov v rezime 24x7. Netusim konkretny typ
zariadenia, ktory sposobil tento problem. Len viem, ze od vtedy nic take
nepouzivaju. Mna to iba vzdy napadne pri akejkolvek poziadavke na
pouzitie podobneho power-switcha. A potencialny zaujemca ked si to
vypocuje, tak spravidla upusti od power-switcha a voli radsej UPS s
baterkami.

Rovnako neviem, ale iba predpokladam, ze asi ani tie profi zariadenia si
tak jednoducho neporadia s podobnym extremom. Alebo mozno ano, ak vedia
merat a hlavne regulovat odoberany prud. Netusim.

M.