Re: [OT] Kvízové soubory

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 26 00:25:34 CET 2023

Teda nic mi do toho není, ale proč si nenadefinujete nějaké vlastní
rozumné rozložení?
Já taky používám defaultně standardní anglické rozložení. Pokud
potřebuju psát s diakritikou, tak si přepnu rozložení na takové, kde jen
místo kláves 2-0 jsou znaky s háčky a čárkami, a na klávese '=' je
předřadník pro háček a čárky.
Významy všech ostatních kláves jsou stejné jako na standardní anglické
klávesnici. Přes shift jsou tam i ty symboly, které jsou normálně přes
shift nad číslicemi.
Takže se na tom píše stejně jako na anglické klávesnici, s jedinou
výjimkou, že číslice musím zadávat na numerické klávesnici.

PL