Re: [OT] Kvízové soubory

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 26 00:08:16 CET 2023

Este mozno doplnim, ze default mam EN rozlozenie klavesnice. Na nom
pisem automaticky vsetky znaky typu _ ; <> ? apod..
SK klavesnicu si prepinam len na ucel napisania znakov (pismen) s
diakritikou, ale rozlozenie tych pomocnych nemam vobec zauzivane. Takze
prepinam klavesnicu hore dole a to zerie cas.

No.. a tak nejak sa plnu slovensku klavesncu uz nemienim ucit.

miro