Re: [OT] Kvízové soubory

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Únor 25 23:52:12 CET 2023

Bol som na vylete, pisem teda neskor..

K historii okolo jazykovednej zodpovednosti Jana Husa sa vyjadrit
neviem. Ani sa nou neohanam, kedze o nej neviem. Diakritika mi nevadi a
ani mi nerobi problemy v pisanej (myslim rucne) forme. Ano, na PC sa mi
jednoduchsie pise bez diakritiky, lebo som 1) dinosaurus, 2) pracovne
som diakritiku nemusel pouzivat viac-menej nikdy. Aj sukromne pouzivam
EN verzie Win, s nainstalovanym jazykom SK. Tiez napr. komentare do
svojich SW toolov si pisem v EN.
Ked obcas (sukromne) pisem maily instituciam, pisem s diakritikou. Taky
mail mi trva asi 3x dlhsie, ako keby som pisal bez. Takze kde sa to
striktne nevyzaduje, som samozrejme rad - to je aj pripad tejto konferencie.

S tym Oraclom je to tak, ze my (ja a kolegovia) to neadministrujeme.
Napriek tomu si myslim, ze u nas to admini robia OK. Problem je na
strane UK, kde si importuju nase dumpy, ako som pisal. Tam nejake locale
naozaj neriesia, ved naco...

miro