Re: [OT] Kvízové soubory

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 25 19:01:12 CET 2023

Jako vášnivý zastánce R-U se musím ozvat.
Podle mě nastala chyba mnohem později.
Za všechno můžou obrozenci a národní buditelé.
Nebýt jich a uspokojování jejich ambicí, tak jsme dneska mohli mluvit a
psát jazykem, kompatibilním se zeměmi na západ a jih od nás.
Nějaké háčky, čárky a podobné podivnosti by zkoumalo jenom pár potrhlých
vědců ve výzkumných ústavech, zabývajících se historií.

PL