Re: [OT] Kvízové soubory

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 26 01:22:49 CET 2023

Vdaka za radu, vazne. Nikdy som o takej moznosti nerozmyslal a tak nejak
som o nej ani nevedel. Prilezitostne sa tym budem zaoberat.

Vopred upozornujem, ze neslubujem, ze zacnem do konfery pisat s
diakritikou :) Ale na pisanie tych povedzme oficialnejsich mailov by to
pre mna urcite malo vyznam, hoci je to doslova poctom na prsty jednej
ruky do roka.

Este taky postreh. Mam kolegov, ktori programuju na EN klavesnici, ale
aj chatovu komunikaciu pisu s diakritikou. Velmi casto vidim, ze ked sa
ich pytam na casovy udaj (napr. kedy skocime na pivo :) ), odpisu mi
"20>00". Zvyk nepusti a asi o tom premapovani tiez nevedia.

miro