VVN vedeni - probijeni

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Únor 25 11:20:05 CET 2023

Připomíná mi to jak tu kdysi někdo popisoval, že na nějakém technickém
táboře s dětma dělali pokus. Daly pod vysoké napětí drát nějaké délky a

taky to slušné kopalo.. Ale už si nepamatuju detaily a v archívu se mi to

nepodařilo najít.

Ale třeba se autor toho příspěvku ozve sám.....

Nicméně to by asi museli třeba řidítka být jako ten drát a člověk z jedné
strany

na druhou by dostal tu pecku. Koukal jsem na mapu jde tam i jít po té

trase a je to opravdu sakra nízko.....

Zdeněk Aster

---------- Původní e-mail ----------