Re: Kvízové soubory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 25 10:01:28 CET 2023

Měl jsem ve Farnellu dlouho údaje s diakritikou. Přišlo mi logické
vyplnit údaje platební karty přesně jak tam jsou. Kupodivu po x letech
nešla aktualizovat karta, musel jsem "opravit" jméno na bez. Stejně to
ale nešlo uložit, musel jem napřed stejně "opravit" i svojí fakturační
adresu. Pokrok jde někdy klikatými cestami:-)

PH