[OT] Kvízové soubory

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 25 09:42:37 CET 2023

<OffTopic>
Já bych se k tématu datování vyjádřil tak, že máš špatně datovaný
začátek problematiky. Rozdíl je zhruba 600% (±12%)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Orthographia_Bohemica
Ortodoxní ajťáci tuto problematiku označují za důsledek pozdního upálení
Jana Husa.
</OffTopic>

<OnTopic=30%>
A k tomu oracle - tam jsi se také o pár procent netrefil. Tuším ve verzi
7 slavnostně zavedli používání locales. Ale protože v té době internet
jezdil ještě na páru, tak nepředpokládali, že se nad jednou databází
sejde několik lidí, každý z jiné lokality. A pak už se nám problematika
rozmazává díky fenoménu "kompatibilita zdola" :)
na úrovni DB admina se to docela snadno vyřeší tak, že se obě databáze
přepnou do stejné lokalizace. Druhá možnost je při přenášení dat
důsledně zapínat značky o použité lokalizaci (což je defaultně vypnuté,
protože ve verzi 7 to nikoho nezajímalo a pak je tu ta kompatibilita...)
</OnTopic>