RE: Kvízové soubory

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Únor 25 07:33:25 CET 2023

No, s tou diakritikou v 21. století mě napadá, jak jsem nedávno objednával
na německém Amazonu. Jelikož měli v seznamu států "Česká republika", tak
jsem si dovolil použít diakritiku v adrese. Když jsem pak viděl, jak tu
adresu dopravce doprasil, tak se divím, že to vůbec došlo...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav
Šinko
Sent: Saturday, February 25, 2023 1:38 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kvízové soubory

hups. pred par dnami tu boli ponosy na spracovanie diakritiky
po uplynutych 23% z 21. storocia

aby som len nerypal. vlastna skusenost: pracovne robime pre UK trh.
vsetci mame v praci EN Win10. admini nam instaluju oracle clientov, my
vacsinovo vyuzivame len ODBC driver, neriesime jazykovu verziu. nam
funguje vzdy vsetko. ale obcas sa stane, ze vyexportujeme DB, v UK si ju
naimportuju a maju "zmrsene" znaky libry, dlheho irskeho A, apod... aj v
23% 21. storocia :(

miro