Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 24 13:43:48 CET 2023

Cojaviem, FF, nemyslim si ze je to exot. A aktualny. Teda nie celkom, kedze
som ho dal aktualizovat... :-)

Ale uz viem v com je rozdiel: ten font je asi aj ten isty, ale ten browser
ma zjavne vlastny renderer.

 http://www.efton.sk/tmp/Clipboard01.png (browser je v strede, naokolo je
pdf viewer)

Vsimni si, ake su sedive a hnusne rozmazane tie fonty z FF - to je
vselijaky ten subpixel rendering a hinty a cojaviemco, to v systeme
automaticky vypinam, lebo to zbytocne spomaluje a sucasne mi to kazi
pixel-perfect fonty. Takze som zvyknuty na tie menej rozmazane fonty.

Samozrejme, ten obrazok si nesmies prezerat v tom browseri, lebo Ti ho
rozmaze (clearview, subpixel rendering atd...) :-)

wek