Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 24 13:23:57 CET 2023

Zajímavé. To bude taky nějakej browser exot:-)

Mě začalo čím dál víc vadit, ľe adobe reader mi vnucoval velký postranní
panel a schovával tlačítko, které na 1 kliknutí dokument roztáhne na
ąířku okna.

Tak teď místo něj záměrně pouľívám browser, konkrétně fuj-fuj Microsoft
Edge:-)

A v něm je ten font normální.

PH